Reactie in Lant


Reactie in lant, ultimul frate, ultima carte. A venit timpul ca Luis Fuentes sa isi spuna povestea. In tot acest timp, am trait cu impresia ca Luis este fratele cel cuminte si destept care vrea sa isi cladeasca un viitor. Si nu este asa. Adica, este destept si vrea sa aibe un viitor, dar nu este nici pe departe cuminte. Prin venele lui trece acelasi sange fierbinte care tanjeste dupa adrenalina si pasiune. Trebuie sa spun ca Reactie in lant a fost cea mai slaba carte din serie pentru mine. Mi-a placut, dar a fost putin repetitiva. Aceleasi intamplari, aceleasi greseli. Si ma asteptasem sa fie de genul "fata rea, baiat bun", dar din pacate am fost dezamagita. In schimb, mi-a placut faptul ca i-am vazut mai mult pe cei trei frati impreuna. Intotdeauna e interesant sa vezi personajele din cartile anterioare prin alti ochii. In plus, chiar daca era cartea lui Luis, am vazut evolutii si in celalalte doua cupluri. Au fost niste evenimente speciale care cu siguranta trebuie citite! Recomand aceasta carte celor care au citit primele doua volume pentru ca "impacheteaza" cu success seria. Aflam lucruri noi si socante despre familia Fuentes care m-au suprins cu adevarat si pe care nici voi nu veti vrea sa la pierdeti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu