Vampire Academy Confesiuni


Nu-mi place deloc actrita Lissei, adica mi se pare ciudata, voiam pe cineva care sa fie mai pura si inocenta. Mi s-a dat totul peste cap pentru ca toate scenele alea mi le imaginam altfel, adica sper din suflet ca filmul sa fie la fel de intunecat cum e cartea, pentru ca altfel ma supar. Si oh, doamne, nu pot sa cred ca se intampla. Acum ca sunt normala, si chiar respir. Clara m-a intrebat despre maratonul academia vampirilor. Ei bine, m-am gandit bine si vreau sa-l facem de o saptamana si doua-trei zile in care pe langa faptul ca va trebui sa postam in fiecare zi confesiuni despre ce am citit, vor fi si niste chestionare. Incerc si cumva o sa bag niste premii handmade care sa aiba legatura cu Academia Vampirilor. Oricum, maratonul o sa aiba loc ori in ultima saptamana din decembrie, desi nu o sa am timp sa organizez nimic pentru ca eu ma intorc exact pe 23, ori in prima saptamana din ianuarie. Voi alegeti! Daca nu se inscriu la maraton macar 5 persoane il voi anula, desi oricum o sa recitesc seria. Daca sunteti interesati va rog sa scrieti aici perioada in care puteti participa mai usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu