Dragoste cu Nabadai


La doua saptamani dupa nunta era sa-l las! Eu eram misto, a venit un ofiter, Mihai, sa ma ia la Bucuresti. In noaptea cand sa fug, am aprins lumina si m-a prins mama. L-ai luat pe Gheorghita, cu el mori! Astea care-si schimba barbatii sunt curve. O sa-ti dea foc satu, mi-a zis mama. Cu Mihai corespondase doi ani, dar n-a fost sa fie. Ca totul e dirijat de cineva, vorba preferata a bunicii. Iar Mihai era o bomboana. Daca plecam la Bucuresti cu el, eram mare cucoana, nu as fi dat cu sapa. Mihai a mai cautat-o in anii urmatori, dar a aparut primul copil, care e o lege, un bun simt. Dupa 26 de ani s-au reintalnit din coincidenta la o cofetarie, in Bucuresti. Era anul 1972, anul cand s-a maritat primul meu copil. Eram la sora mea, in popas spre Alba Iulia. Ce-am mai hondrait lumea, iar acum nici la wc nu pot merge singura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu