Comunicarea de Campanie


Oare trebuie sa învatam cum sa împartim pliante? Cum sa îi aparam pe “superiori” pe canalele media cu tot felul de comentarii misogine si tot felul de porecle armonizate cu programele partidelor? Si de ce vorbim de campanii si nu de viziune, personalitate, proiecte care sa înlature unii politicieni? Si chiar îi rog pe cititorii mei (membri) sa nu vina cu replici de genul: “Dar tu când intri într-un partid?”, “Tu de ce nu faci politica?” Mai sa fie! Chiar asa stau lucrurile? Ma supara ca batem pasul pe loc cu aceleasi misogine tipologii de proiecte, care va spun sigur nu au scopul de a scoate în evidenta adevaratele persoane care pot face politica. Mai spun înca odata, politica! Stie cineva ca Tratatul de la Lisabona propune “Initiativa Cetateneasca Europeana”? Dan Luca ne vorbeste într-un sumar despre articolul 11 al Tratatului. 

Pentru o mai buna implicare a cetatenilor europeni în deciziile luate de institutiile UE, avem la dispozitie sa ne pronuntam în privinta unor probleme direct prin strângere de semnaturi. Este o forma de reprezentare directa si de o democratie mai consolidata. Cine este interesat poate afla mai multe de pe site-ul Euractiv.com. Din partea mea vin cu o propunere, un interviu cu Amy Chua despre diferentele culturale si cum cei din Vest, în comparatie cu parintii asiatici (exemplul chinezilor) se ocupa de educatia copiilor. Pentru final, de ce vorbim atât de mult despre Revolutie si revolutionari? De ce se scriu atât de multe carti despre oamenii rai din ’89 si ce s-a întâmplat cu adevarat atunci? Cu ce ne salveaza toate astea de la ceea ce am devenit dupa anul 1989? Unde sunt cei vinovati si judecati? Cu siguranta acum avem un Brand, Brand-ul Revolutiei. Pentru cine este vândut? Va las pe voi sa decideti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu