Cum merge cu Serviciul de Salubrizare in Ploiesti


Demult nu mi-am mai lovit degetele de tastatura mea preistorica, probabil de pe vremea primilor colonisti, pentru a posta pe blog. De asta imi este, relativ, rusine. Dar ce sa faci, oamenii gresesc si ei. Insa vad ca, in ultima vreme, in localitatea mea de bastina, a aparut un subiect bun de dezbatut. Nemultumita, probabil, de serviciile de salubrizare ale firmei ce se ocupa initial de treaba cu gunoiul oamenilor, Administratia Locala a organizat, evident, o licitatie. Acum, toata lumea stie cum e treaba cu licitatiile. Sunt, desigur, controversate. Si pe buna dreptate. Licitatiile sunt, de cele mai multe ori, castigate de cei care doneaza un cadou insemnat organizatorului. Dar lucrurile astea sunt stiute. Bun. Pentru ca s-a schimbat firma de salubrizare, care era Veolia, lumea a intrat in fibrilatii. “Ia uite ce a facut nenorocitul ala de primar... i-a schimbat pe aia de la Rebu si i-a bagat pe altii, pentru interese proprii!”. Bun. Nu ii iau apararea primarului Volosevici, din contra, acesta ar fi ultimul lucru pe care l-as face. Insa, dupa ce am tot ascultat cum se plang concetatenii mei, am fost placut surprins sa vad cum gunoierii isi misca fundurile dupa resturi si mizerie prin oras, chiar si de Paste. Sigur ca, dupa ce l-ai injurat pe primar pentru ca i-a schimbat pe “baietii aia responsabili de la Veolia”, nu poti sa devii subit un fanatic al acestei modificari. Dar eu chiar am apreciat munca oamenilor. Ce se intampla. Angajatii noii firme isi fac treaba, dovada ca ii vad muncind si in Duminica Pastelui. Si aici imi aduc aminte de Alexandru Sahia si de a lui “Uzina vie”. Alexandru Sahia vorbea in scrierea sa despre un om care, pentru a-i convinge pe copii sai ca au hrana mai multa, cumpara oale mai mari in care gatea, insa, aceeasi cantitate de mancare. Intrebarea este: Va fi de ajuns munca destul de promitatoare a angajatilkor noii firme de salubritate pentru a face fata nesimtirii si nepasarii ploiestenilor? Raspunsul depinde de noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu